کد خبر: 485991
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۲:۲۹:۰۰
| |

رضا سیدحسینی، دادستان گرگان خبر داد:

دستور فوری برای برخورد با اراذل و اوباش تبرکش/ 5 نفر تحت تعقیب قرار گرفتند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان که در آن تعدادی اراذل و اوباش با تبر به این مسافران حمله کرده بودند، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

دستور فوری برای برخورد با اراذل و اوباش تبرکش/ 5 نفر تحت تعقیب قرار گرفتند
کد خبر: 485991
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در درگیری که در یکی از روستاهای استان گلستان رخ دادتعدادی مصدوم و اراذل و اوباشی که با تبر به تعدادی از مسافران حمله کرده بودند شناسنایی شدند.

به گزارش تسنیم، رضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان که در آن تعدادی اراذل و اوباش با تبر به این مسافران حمله کرده بودند، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

رضا سیدحسینی اظهار کرد: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی عاملان این درگیری صادر شد.

وی افزود: ضارب اصلی به همراه 4 نفر دیگر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان گرگان گفت: یکی از مصدومان این درگیری بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری است.

دادستان حسینی بیان داشت: پرونده در این باره دیشب تشکیل شده و امروز هم که خانواده مصدومان برای طرح شکایت به دادسرای گرگان مراجعه کردند، اظهاراتشان اخذ و در پرونده ثبت شد.

دادستان مرکز استان به اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند هشدار داد و گفت: برخورد با این افراد سخت گیرانه است و راه گریزی از مجازات نخواهند داشت.

تعدادی از اراذل و اوباش روز گذشته در مسیر بازگشت یک خانواده از جنگل‌های قرن آباد برای آنان ایجاد مزاحمت و با تبر به آنان حمله کردند. متأسفانه در این حادثه این افراد شرور با تبر بر سر پدر خانواده ضربه زدند و مصدوم به علت وخامت وضعیت در آی سی یو یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها