حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس خبر داد:

کوتاهی شهرداری شاهین‌شهر در مقابله با سگ‌های ولگرد / تا حصول نتیجه پیگیری خود را ادامه می‌دهم

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: شهرداری شاهین‌شهر در خصوص مقابله با سگ‌های ولگرد در اطراف محله مسکن مهر این شهر کوتاهی کرده است. مسؤولان شهرداری با بی‌توجهی به مسؤولیت قانونی خود موجبات وحشت شهروندان را فراهم کردند.

کوتاهی شهرداری شاهین‌شهر در مقابله با سگ‌های ولگرد / تا حصول نتیجه پیگیری خود را ادامه می‌دهم
کد خبر: 480908
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر، میمه وبرخوار در مجلس گفت: بنده بارها پیامک شهروندان را در خصوص مزاحمت‌هایی که سگ‌های ولگرد برای شهروندان شاهین‌شهری و اهالی روستاهای جهادآباد و مورچه‌خورت دارند منتقل کرده از آنان خواستم به این درخواست به‌حق مردم رسیدگی کنید.

به گزارش فارس، وی گفت: شهرداری شاهین‌شهر در خصوص مقابله با سگ‌های ولگرد (بی‌صاحب) در اطراف محله مسکن مهر این شهر کوتاهی کرده است.

نماینده شاهین‌شهر و میمه وبرخوار در مجلس خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرداری با ترک فعل و بی‌توجهی به مسؤولیت قانونی خود موجبات وحشت و نگرانی شهروندان در محله مسکن مهر فراهم کردند.

حاجی دلیگانی از مراجع ذیصلاح خواست با کسانی که در این‌ باره کوتاهی کردند برخورد کنند.

عضو هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه نظارتی خود می‌دانم این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنم؛ در گام نخست از وزیر کشور خواهم خواست به این درخواست شهروندان شاهین‌شهری و شهروندان مناطق دیگر کشور در صحن مجلس پاسخ دهد و از این طریق از مدیران زیرمجموعه‌اش بخواهد به وظایف قانونی خود در قبال شهروندان کشور عمل کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این‌جانب به سهم خود حادثه فوت یکی از شهروندان را که در حمله سگ‌های ولگرد در حوالی مسکن مهر شاهین‌شهر درگذشت تسلیت عرض کرده برای بازماندگان این درگذشته آرزوی صبر از پروردگار متعال طلب می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها