کد خبر: 480154
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۱:۰۹:۰۰
| |

حسن عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح:

آمادگی لازم برای استقرار بیمارستان‌های سیار کرونایی را داریم / به زودی وارد فاز دوم واکسن فخرا می‌شویم

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به هر تعدادی که وزارت بهداشت و درمان لازم بدانند و اعلام رسمی کنند ما آماده هستیم که بیمارستان‌های سیار خودمان را در هر نقطه‌ای از کشور چه در شهرهای بزرگ، شهرستان‌ها و چه در مناطق دور افتاده به سرعت کمتر از 24 ساعت مستقر و ارائه خدمات را آغاز کنیم.

آمادگی لازم برای استقرار بیمارستان‌های سیار کرونایی را داریم / به زودی وارد فاز دوم واکسن فخرا می‌شویم
کد خبر: 480154
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسن عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و دبیرقرارگاه بهداشتی - درمانی امام رضا (ع) در نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه در نشست خبری افزود: تعداد بیمارانی که از ابتدای شیوع کرونا تا چهارم اردیبهشت ماه امسال در بیمارستان‌های نیروهای مسلح بستری شدند، 54 هزار و 791 بیمار کرونایی بوده و الان هم حدود 2 هزار بیمار کرونایی همزمان روی تخت‌های ما بستری هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بیمارستان‌های نیروهای مسلح جهت ارائه خدمات درمانی و بستری بیماران آمادگی صددرصد دارند، گفت: به هر تعدادی که وزارت بهداشت و درمان لازم بدانند و اعلام رسمی کنند ما آماده هستیم که بیمارستان‌های سیار خودمان را در هر نقطه‌ای از کشور چه در شهرهای بزرگ، شهرستان‌ها و چه در مناطق دور افتاده به سرعت کمتر از 24 ساعت مستقر و ارائه خدمات را آغاز کنیم.

سردار عراقی‌زاده گفت: هر جا لازم باشد و وزارت بهداشت اعلام کند، آماده راه اندازی تخت‌های نقاهتگاهی هستیم. طرح شهید سلیمانی که از ابتدا با قوت و قدرت کارش را شروع کرد این روزها هم به کار خود بسته به شرایط و بسته به اینکه آنها اجازه داشته باشند که به درب منازل مراجعه کنند و صلاح باشد این کار را ادامه خواهند داد.

دبیرقرارگاه بهداشتی - درمانی امام رضا (ع) همچنین درباره آخرین وضعیت واکسن فخرا گفت: تولید واکسن فخرا هم به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی فاز یک آن به اتمام خواهد رسید و وارد فاز دوم خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها