کد خبر: 475590
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۸:۱۱:۱۳
| |

زهرا نژادبهرام عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران:

طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود

یک عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: تسهیلات و مصوبات بسیار زیادی در شورای شهر برای بهبود بافت فرسوده در تهران وجود دارد که انشالله به زودی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و حرکت ما هم به سمت نوسازی است.

طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود
کد خبر: 475590
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۸:۱۱:۱۳

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بافت فرسوده در تهران اظهار کرد: در حال حاضر طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود و تمام تمرکز ما بر روی آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نژادبهرام ادامه داد: تسهیلات و مصوبات بسیار زیادی در شورای شهر برای بهبود بافت فرسوده در تهران وجود دارد که انشالله به زودی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و حرکت ما هم به سمت نوسازی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی تهران تصریح کرد: میزان بافت فرسوده ما 3 هزار و 268 هکتار بود که هزار و 400 هکتار دیگر به آن اضافه شد و مجوزش را هم از شورای عالی معماری و شهرسازی دریافت کردیم تا کار‌ها با سهولت انجام شود.

نژادبهرام یادآور شد: شهرداری تسهیلات خود را به طور مداوم پرداخت می‌کند و بهسازی محلات در اولویت کار آن‌ها است تا رونق به این مناطق برگردد، اما جای نگرانی نیست و اقدامات در دست انجام است.

وی گفت: دولت هم برای هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان وام به مالکان بافت فرسوده داده و انشعبات آن‌ها رایگان است البته سازمان نوسازی شهر تهران هم نسبت به این موضوع اهتمامات زیادی انجام داده است و هر هفته کمیته زیرساخت تشکیل می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها