کد خبر: 473400
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۵:۴۰:۱۱
| |

سفرهای نوروزی به استان‌های شمالی 45 درصد افزایش یافت

رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفند سال 99) تا امروز پنجشنبه تردد مسافران تهرانی به استان‌های شمالی نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.

سفرهای نوروزی به استان‌های شمالی 45 درصد افزایش یافت
کد خبر: 473400
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۵:۴۰:۱۱

اعتمادآنلاین| پیش بینی می‌شود که به دلیل بازگشت مسافران، فردا جمعه ششم فروردین شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر برگشت به تهران باشیم.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر ضرورت مدیریت زمان بازگشت از سفر مسافران نوروزی، افزود: مسافران برای بازگشت از سفر مدیریت زمان داشته باشند و بازگشت خود را به ساعات و لحظات پایانی موکول نکنند.

این مسئول با اشاره به وضعیت آب و هوای جاده‌های هراز و فیروز کوه، اظهار داشت: جاده‌های کوهستانی منتهی به استان‌های شمالی بر اثر بارش باران لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل از جاده‌ها عبور کنند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: ترافیک درجاده‌های هراز وفیروز کوه روان است و تاکنون گره ترافیکی نداشتیم.

کهریزی با اشاره به وضعیت ترافیک مسیرهای شرق استان، اظهار داشت: اوضاع ترافیکی محورهای هراز، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، عادی و روان است و عوامل پلیس راه با آمادگی کامل در طی مسیرهای یاد شده حضور دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها