کد خبر: 471918
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۲:۰۲:۵۷
| |

دستگیری 792 مجرم مرتبط با مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 792 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر و جمع آوری بیش از 3000 معتاد متجاهر در پایتخت خبر داد.

دستگیری 792 مجرم مرتبط با مواد مخدر در تهران
کد خبر: 471918
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۲:۰۲:۵۷

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در اجرای دهمین مرحله از طرح ظفر که ظهر امروز به مرحله اجرا درآمد، گفت: در اجرای این طرح 406 حکم قضایی اجرایی شده و در پی آن 792 توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان 36 قاچاقچی عمده نیز حضور دارند، گفت: همچنین پنج تن از اراذل و اوباش که اقدام به خرید و فروش مواد محترقه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح یک تُن و 958 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد، گفت: در میان کشفیات تریاک، شیشه، گل و ... نیز وجود داشت.

وی با بیان اینکه 3000 معتاد متجاهر نیز در اجرای این مرحله از طرح ظفر جمع آوری شدند، گفت: در روزهای پایانی سال طرح برخورد با معتادان متجاهر را تشدید کردیم.

رحیمی با بیان اینکه 39 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مرتبط با مجرمان در این طرح توقیف شد، گفت: 547 عدد انواع ادوات و آلات مرتبط با استعمال و خرید و فروش مواد مخدر شامل ترازو، پایپ و ... نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا فاز جدید مرکز سروش اقدام به جذب معتادان متجاهر کرده یا خیر؟ گفت: فاز نخست مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروش در کهریزک با ظرفیت 670 نفر از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود و با اقداماتی که انجام دادیم در فاز دوم 500 ظرفیت جدید به این مرکز اضافه شد که نخستین گروه از معتادان متجاهر جمع آوری شده به آن هدایت شدند.

وی درباره فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز گفت: در این مرحله از طرح ظفر 46 سایت و صفحه مجازی که در این زمینه فعالیت می کردند مورد شناسایی قرار گرفته و مسدود شدند که در این بین پنج نفر نیز دستگیر شدند.

رحیمی در مورد خانه هایی که به محل مصرف و استعمال مواد مخدر بدل می شود نیز گفت: چهار باب منزل که به محلی برای خرید و فروش و استعمال مواد مخدر بدل شده بود در این طرح پلمب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها