کد خبر: 464459
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۰:۲۳:۴۲
| |

علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران مطرح کرد:

برگشت 8هزار خودرو از جاده‌های شمال در 3 روز گذشته / خودروها در صورت جریمه برگشت هم داده می‌شوند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از 8هزار برگشت و بیش از 2 هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند.

برگشت 8هزار خودرو از جاده‌های شمال در 3 روز گذشته / خودروها در صورت جریمه برگشت هم داده می‌شوند
کد خبر: 464459
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۰:۲۳:۴۲

اعتمادآنلاین| رئیس پلیس راه مازندران گفت: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از 8هزار برگشت و بیش از 2 هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از 8هزار برگشت و بیش از 2هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیتی به جز اعمال محدودیت کرونایی در دستور کار پلیس نیست، گفت: با توجه به تشدید اعمال محدودیت‌ها، خودروها درصورت جریمه برگشت هم داده می‌شوند.

این مسؤول با تاکید بر توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش و سقوط بهمن باتوجه به افزایش دما بالا است که تاکید ما پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها