نگرانی پلیس راهور درباره سفرهای نوروزی مردم

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تغییر الگوی سفر در میان شهروندان گفت: از هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می‌کنند.

نگرانی پلیس راهور درباره سفرهای نوروزی مردم
کد خبر: 460609
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۰:۳۵:۱۳

اعتمادآنلاین| سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، روز یکشنبه در همایش تبادل اطلاعات و همکاری پلیس راهور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: وزیر بهداشت با وجود تحریم های ظالمانه و شرایط کرونایی مقاوم ایستاده اند که از وی نهایت تشکر را داریم.

وی از آمادگی و واکنش سریع، فاصله گذاری، توصیه و ترویج بهداشت، جداسازی مبتلایان و آزمایش به عنوان پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا نام برد و گفت:‌ در حوزه واکنش سریع نیروهای مسلح به خوبی عمل کردند؛ در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز و بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود کردند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی، اعمال جریمه کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند شروع شد، گفت: توقیف یک ماهه وسایل نقلیه مختلف، صدور برگ جریمه 500 هزار تومانی، نظارت بر اصناف و گروه‌های شغلی چهارگانه از اقدامات پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: تذکر لسانی به یک میلیون و 182 هزار و 298 نفر، 649 هزار و 380 هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب 107 هزار و 495 صنف متخلف و صورت جلسه 31 هزار و 98 مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است.

وی گفت: در رابطه با اعمال جریمه 94 درصد کسانی که در مناطق قرمز تردد کردند جریمه شدند؛ همچنین 51 درصد از خودروهایی که در مناطق نارنجی تردد کردند جریمه شدند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: 52 درصد از خودروهایی که در طرح محدودیت‌تردد شبانه حضور داشتند جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پروتکل‌های بهداشتی در 95 درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت شد؛ همچنین 83 درصد از مردم طرح محدودیت تردد از ساعت 21 تا چهار بامداد را رعایت کردند. در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور 50 درصد کاهش تردد جاده‌ای داشتیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها