کد خبر: 456085
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۲:۳۳:۱۵
| |

تخصیص 3 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان تحت پوشش امداد در سال جاری

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از تخصیص 3 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان تحت پوشش امداد در سال جاری خبر داد.

تخصیص 3 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان تحت پوشش امداد در سال جاری
کد خبر: 456085
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۲:۳۳:۱۵

اعتمادآنلاین| علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: در 9 ماهه گذشته، 2 هزار و 253 میلیارد تومان تحت عنوان وام از سوی قرض‌الحسنه امداد ولایت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: بر همین اساس 295 هزار و 100 فقره وام در طی 9 ماهه گذشته پرداخت شده است. همچنین سقف وام‌های صندوق برابر مصوبه بانک مرکزی 30 میلیون تومان در اقساط 60 ماهه است.

مدیرعامل صندوق قرضه‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت وام در سال جاری 3 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

عاشوری در ادامه با اشاره به پرداخت وام ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی خاطر نشان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته فی ما بین کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان 50 میلیارد تومان وام بابت ودیعه مسکن و 20 میلیارد تومان بابت وام های ضروری به مددجویان بهزیستی تخصیص داده شده است که از وام ودیعه پرداختی به مددجویان بهزیستی تاکنون 16 میلیارد تومان به تعداد یک هزار و 196 فقره و از وام های ضروری مددجویان بهزیستی تاکنون به 16 میلیارد تومان به تعداد 3 هزار و 139 فقره پرداخت شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها