کد خبر: 451609
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۴:۱۰:۰۳
| |

نقش شورای انقلاب فرهنگی در برگزاری کنکور چیست؟

وزیر آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در خصوص حذف یا ادامه برگزاری کنکور گفت: طی روند برگزاری کنکور بررسی شورای انقلاب فرهنگی از اهمیت بالای برخوردار است.

نقش شورای انقلاب فرهنگی در برگزاری کنکور چیست؟
کد خبر: 451609
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۴:۱۰:۰۳

اعتمادآنلاین| مراسم تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناوران برگزیده باحضور وزرای آموزش و پرورش و علوم ،تحقیقات و فناوری صبح امروز 22آذر برگزار شد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درجمع خبرنگاران گفت: در تمامی مناطق پژوهش سراها فعال هستند و دانش آموزان باید توانایی پژوهش داشته و با آسیب شناسی بتواند به فعالیت بپردازند رویکرد ما در زمینه پژوهش باید مسئله محور باشد در تمامی مدارس امر پژوهش به جدیت دنبال می شود.

او تاکید کرد: در روند برگزاری کنکور بررسی شورای انقلاب فرهنگی از اهمیت بالای برخوردار است

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت شبکه شاد افزود: تنها کارکرد شبکه شاد آموزشی است و یکی از سالم ترین نقاط شاد است.


حاجی میرزایی درباره دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: باید وضعیت تحصیلی دانش آموزان مشخص شود به طور مثال طی روزهای اخیر در یکی از استان ها دانش آموز کلاس اولی به مدرسه نرفته بود که کادر آموزشی به سراغش رفته و وضعیت او را پیگیری کردند. به جدیت در تلاش هستیم که هیچ دانش آموزش از تحصیل باز نماند.

وزیر گفت : علت برخی از بازماندگی‌های تحصیلی وجود معلولیت و شرایط اقتصادی و... است.

او درباره جایگاه پژوهش در آموزش و پرورش گفت: برای توسعه پژوهش در آموزش و پرورش نیازمند این هستیم که دانش‌آموزان با مفهوم پژوهش آشنا شوند و توانایی لازم را برای انجام پژوهش داشته باشند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها