چندهزار خودرو در محدودیت‌های دو هفته‌ای جریمه شدند؟

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این 14 روز که محدودیت‌های هوشمند کرونایی در کشور اجرا شد، متوسط ترددها در کل کشور 40 درصد کاهش داشته است.

چندهزار خودرو در محدودیت‌های دو هفته‌ای جریمه شدند؟
کد خبر: 449962
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: به جز معابر منتهی به پایتخت، هیچ محور دیگری دارای ترافیک نیست و فقط در آزادراه قزوین - کرج، کرج - تهران، محور شهریار - تهران و آزادراه ساوه - تهران شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی هستیم.

وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور 40 درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران - قم 70 درصد، در محورهای منتهی به مشهد 60 درصد و در جاده‌های شمالی 50 درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: برخی افراد فکر می‌کنند با گذشت این دو هفته ممنوعیت‌ها برداشته شده و می‌توانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.

شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومی‌ها و ورود غیربومی‌ها) اجرا می‌شود و این تصور که «وضعیت بهتر شده، پس خودروها محدودیتی برای ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.

وی در پایان گفت: از ابتدای آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود 300 هزار خودرو هم به دلیل تردد غیرمجاز در جاده‌ها و هم تردد در ساعات ممنوعه (21 شب تا 4 صبح) جریمه شده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها