وضعیت ترافیک معابر پایتخت در اولین روز پس از پایان محدودیت 2 هفته‌ای

سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک معابر پایتخت در نخستین روز پس از پایان ممنوعیت برای یکسری از گروه‌های شغلی را تشریح کرد.

وضعیت ترافیک معابر پایتخت در اولین روز پس از پایان محدودیت 2 هفته‌ای
کد خبر: 449957
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۴۷:۰۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ مجید رنجبر درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح روز شنبه پانزدهم آذر ماه گفت: برابر گزارش‌های دریافتی و نیز رصد آنلاین ترافیک پایتخت در مرکز کنترل ترافیک، صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از بوستان جوانمردان و مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از باکری بار ترافیک سنگین بود.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از تقاطع شهید ستاری نیز ترافیک سنگین گزارش شده است، گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از محدوده جناح، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی از بزرگراه شهید چراغی نیز ترافیک سنگین صبحگاهی را شاهد بودیم.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از شمیران نو، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از هنگام نیز بار ترافیکی صبحگاهی ایجاد شد.

وی گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی از گلشن‌ دوست، مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از کامرانیه و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده امام علی(ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از محدوده چیتگر را نیز بار ترافیک صبحگاهی اعلام کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها