کد خبر: 439173
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۱۵:۱۹:۲۴
| |

کشف 683 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 340 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان خبر داد.

کشف 683 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان
کد خبر: 439173
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۱۵:۱۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سردارعبدالرضا ناظری افزود: پلیس شهرستان قلعه گنج و تکاوران یگان 124 شهداد در راستای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر از عبور محموله ای سنگین مواد مخدر مطلع شدند و دستگیری قاچاقچیان را دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: تیم عملیاتی پلیس قلعه گنج با حضور در منطقه "شوره جازموریان" به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند.

سردار ناظری بیان کرد: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت و ردزنی دقیق، ماموران موفق شدند 683 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که اشرار در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

وی در ادامه بیان داشت: تکاوران یگان 124 شهداد نیز با استقرار در محورهای مورد نظر در محور فرعی راین به کرمان به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری شد.

این مقام ارشد پلیس گفت: با سرعت عمل به موقع پلیس، راننده خودرو که راهی برای خود متصور نبود با به جا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد که تکاوران پلیس در بازرسی از این خودرو 657 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس کرمان برای دستگیری متهم فراری خاطر نشان کرد: در مجموع یک تن و 340 کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پرتلاش پلیس کرمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در سطح استان پهناور کرمان و حضور شبانه روزی در مناطق کویری و جرم خیز اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها