سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

اتمام عملیات آتش‌نشانی در حادثه ریزش ساختمان تهران با مرگ 2 نفر

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری داری تهران از پایان عملیات آتش نشانی و جانباختن دو تن در پی ریزش ساختمان در خیابان ابوذر تهران خبر داد.

اتمام عملیات آتش‌نشانی در حادثه ریزش ساختمان تهران با مرگ 2 نفر
کد خبر: 438011
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ۱۱:۰۶:۰۸

اعتمادآنلاین| جلال ملکی، سختگوی سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار کرد: حوالی هفت صبح روزگذشته یک ساختمان در مجاورت یک گودبرداری در خیابان ابوذر، خیابان فلاح در منطقه 17 دچار ریزش شد که تا کنون عملیات آتش نشانان در این محل ادامه داشت.

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان که صبح روز گذشته اتفاق افتاد، آتش نشانان در پی جست و جو موفق شدند به هر دو نفر فرد مدفون شده که در فاصله کمی از یکدیگر قرار داشتند دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: هر دو نفر با احتیاط از محل خارج شدند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این افراد جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: به گفته مسئول پروژه اعلام شده که فرد دیگری در محل حضور ندارد و تعداد کارگرانی که در آن پروژه کار می‌کردند کامل است. با توجه به صحبت مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار عملیات به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و شهرداری تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها