کد خبر: 431502
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۴:۱۹:۱۳
| |

کدام زائران حج تمتع در اولویت اعزام قرار دارند؟

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، گفت: زائرانی که هر دو مرحله هزینه سفر حج تمتع را بپردازند نسبت به افرادی که قسط اول را پرداختند، در اولویت اعزام قرار می گیرند. 

کدام زائران حج تمتع در اولویت اعزام قرار دارند؟
کد خبر: 431502
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۴:۱۹:۱۳

اعتمادآنلاین| در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام شد: با توجه به اینکه مهلت واریز قسط دوم هزینه حج تمتع آینده پنج روزدیگر تمدید شده است زائران فرصت دارند این مبلغ را تا 19 شهریور پرداخت کنند.

واریز دومین مرحله هزینه سفر به سرزمین وحی از روز 3 شهریور آغاز شده است و با توجه به تعطیلات دهه اول محرم و بنا به درخواست زائران و مدیران استان ها و کاروان ها، افراد می توانند این وجه را تا 19 شهریور به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت واریز کنند.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در مرحله اول 74677 زائر واریز وجه داشتند، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون حدود 80 درصد مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع را پرداخت کرده اند.

وی گفت: به ترتیب زائران استان های ایلام و آذربایجان شرقی بالاترین و کمترین درصد واریزی را تاکنون داشته اند.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین نواب لزوم اطلاع رسانی دقیق و روشن در خصوص دریافت قسط دوم هزینه حج تمتع را یادآور شد و تاکید کرد: زائران باید توجیه شوند که واریز این قسط به صرفه و صلاح شان است تا سازمان حج و زیارت ارز را به قیمت مورد تصویب دولت خریداری کند. همچنین بدانند اجباری درکار نیست و اگر این قسط را پرداخت نکنند در زمان اعزام، باقیمانده هزینه ارزی سفرشان با نرخ روز مورد نظر بانک مرکزی محاسبه واعلام خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها