کد خبر: 430358
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۲:۴۸:۰۲
| |

آمار کرونا در استان فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، از شناسایی بیش از 44 هزار بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در فارس تاکنون خبر داد.

آمار کرونا در استان فارس
کد خبر: 430358
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۲:۴۸:۰۲

اعتمادآنلاین| دکتر عبدالرسول همتی پنجشنبه 13 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از بررسی 256 هزار و 397 آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید19، تاکنون ابتلای قطعی 44 هزار و چهار بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.

او با ابراز تاسف جان باختن 7 هم استانی در 24 ساعت گذشته در استان فارس براثر ابتلا به کووید19، اعلام کرد: جمع جان باختگان بیماری کووید19 در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به 829 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون 41 هزار و 255 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، 710 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 89 بیمار در بخش مراقبت های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز همچنین بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و محلول های ضدعفونی کننده و رعایت فاصله فیزیکی از سوی مردم استان تاکید کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها