کد خبر: 426603
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۰:۵۶:۴۲
| |

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وعده سامانه شفافیت را در روز نخست داده بودم

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در روز رای اعتماد در مجلس وعده کرده بودم که سامانه شفافیت در مجموعه فعالیت های اقتصادی و خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور کامل مستقر خواهد شد.

وعده سامانه شفافیت را در روز نخست داده بودم
کد خبر: 426603
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۰:۵۶:۴۲

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین رونمایی از سامانه‌های شفافیت تصریح کرد: یک بار در حضور ریاست محترم جمهوری از 6 سامانه دیگر در حوزه فعالیت های بهزیستی، تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی کردیم.

وی افزود: امروز در سایت اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان دسترسی بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مردم از جمله دریافت کنندگان تسهیلات که به صورت یارانه دار به افراد در حوزه اشتغال پرداخت می شود و نیز کلیه کسانی که با فعالیتهای اقتصادی وزارتخانه ارتباط دارند فراهم شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همچنین از 6 سامانه فراگیر BI که یک سامانه هوشمند فعالیتهای اجرایی در مجموعه صندوقهای بازنشستگی کشوری است رونمایی شد.

شریعتمداری گفت: مجموعا ستاد و سازمانهای وزارتخانه دارای 32 سامانه اصلی و چند زیر سامانه است که بصورت داشبوردهای مدیریتی، یکپارچگی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار وزارتخانه قرار می دهند و مدیران را در ادامه مسیر راهنمایی می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها