بیش از یک تن موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف یک تن و 105 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز میرجاوه خبر داد.

بیش از یک تن موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد
کد خبر: 422902
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۴:۴۸

اعتمادآنلاین| سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله از مرز میرجاوه به داخل آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل گریختند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران موفق شدند در این عملیات، یک تن و 105 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 796 کیلوگرم تریاک، 173 کیلوگرم شیشه، 131 کیلوگرم حشیش و پنج کیلوگرم مرفین را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار گودرزی در پایان از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و تلاش مرزداران عزیز تقدیر و خاطر نشان کرد: قاچاقچیان شناسایی شده و دستگیری آنان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها