کد خبر: 412972
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۲:۵۸:۲۴
| |

تشدید نظارت بر میوه‌فروشی‌ها از شنبه

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از تشدید نظارت‌ها بر میوه‌فروشی‌های سطح شهر تهران از شنبه (31 خرداد) خبر داد.

تشدید نظارت بر میوه‌فروشی‌ها از شنبه
کد خبر: 412972
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۱۲:۵۸:۲۴

اعتمادآنلاین| رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از تشدید نظارت‌ها بر میوه‌فروشی‌های سطح شهر تهران از شنبه (31 خرداد) خبر داد.

اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: علاوه بر بازدید بازرسان از واحدهای خرده‌فروشی در سطح شهر، نظارت دیگری در نظر گرفتیم که در آن اعضای هیات‌مدیره اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها به اعضا نکاتی همچون نصب اتیکت، دریافت فاکتور خرید از میدان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، نحوه برخورد با مشتری و میزان سود، یاد آوری می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران در پاسخ به این سوال که اگر بعد از این نظارت‌ها، واحدی پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت نکرد، چه تدابیری برای آن اتخاذ خواهد شد، گفت: در مرحله اول وظیفه ما این است که واحدها را در رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی توجیه کنیم. اگر بعد از چندین تذکر این پروتکل‌ها رعایت نشد، برخورد شدیدتری خواهیم داشت و درخواست پلمب این واحد را به مراکز مربوطه ارسال خواهیم کرد.

به گفته وی، تقریبا 70 درصد واحدهای میوه‌فروشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها