کد خبر: 411583
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۳۲:۵۴
| |

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خبر داد:

دستگیری عاملان 200 فقره موبایل قاپی در پایتخت/ کشف 2000 لیتر مشروبات الکلی

سرهنگ سیدعلی شریفی گفت: چهار باند سرقت در یک هفته اخیر در محدوده پایگاه یکم آگاهی پایتخت دستگیر و منهدم شدند.

دستگیری عاملان 200 فقره موبایل قاپی در پایتخت/ کشف 2000 لیتر مشروبات الکلی
کد خبر: 411583
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۶:۳۲:۵۴

اعتمادآنلاین| عوامل زیادی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر دست به دست هم داد تا جرائم خرد در سطح شهر تهران افزایش پیدا کند و منجر به نگرانی بسیاری از شهروندان در این خصوص شود. امری که منجر به طرح های ضربتی پلیس‌های تخصصی پایتخت شد و در عملیات‌هایی بسیاری از بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم پایتخت دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این خصوص گفت: چهار باند سرقت طی یک هفته اخیر در محدوده پایگاه یکم آگاهی پایتخت دستگیر و منهدم شدند.

او افزود: دو باند از این سارقین به تنهایی عامل 200 فقره موبایل قاپی در پایتخت بودند و شهروندان زیادی از این افراد شکایت کردند که پرونده این افراد پس از طی مراحل تحقیق و تکمیل به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در خصوص نحوه حسابرسی این افراد پس از سرقت گفت: این افراد حتی برای اموال مسروقه خود دفاتری تحت عنوان حسابداری ایجاد کرده بودند و پس از فروش این موبایل‌ها میزان مبلغ دریافتی را در دفتر خود یادداشت کرده‌اند.

سرهنگ شریفی با تشریح اقدامات دو باند دیگر از سارقین خرد که با تلاش‌های پلیس آگاهی دستگیر شدند، اظهار کرد: دو باند دیگر نیز صرفا لوازم خودرو را به سرقت برده و در مناطق مختلف شهر تهران با استفاده از عدم ایمنی در خودروها اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروها می‌کردند.

این مقام انتظامی در خصوص کشفیات از محل اختفای این سارقین سابقه‌دار گفت: از محل اختفای این باندها مجموعا 2000 لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

سرهنگ شریفی در پایان از مردم خواست با استفاده از چندین قفل روی خودروهای خود امر سرقت را برای سارقین دشوار کنند زیرا این افراد دنبال سرقت از سوژه‌هایی هستند که سریع‌تر برای آن‌ها ممکن باشد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها