کد خبر: 400737
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۸:۵۱:۰۰
| |

وزیر آموزش و پرورش:

شبکه «شاد» به حدود 10 میلیون نصب رسید

وزیر آموزش و پرورش در پیامی توئیتری در حساب خود گفت: شبکه شاد (شبکه آموزشی دانش‌آموزی) به حدود 10 میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.

شبکه «شاد» به حدود 10 میلیون نصب رسید
کد خبر: 400737
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۸:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن حاجی‌میرزایی در پیامی با انتشار عکسی از مشارکت والدین در امر آموزش، اظهار داشت: یک پدر مهربان از چادرنشین‌های عشایر «در میان خراسان جنوبی» ایران سرفراز در حال نصب برنامه شاد برای فرزندش.

وی افزود: شبکه شاد به حدود 10 میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.

بنا براین گزارش همچنین مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز راهنمای شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) مانند تلفن ثابت شهری است.

‌مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) از 21 فروردین سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش‌آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سوالات متداول درخصوص شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) را منتشر کرده است و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است. همچنین شماره تلفن 43081 برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها