منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران:

هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند/ خسارت جانی نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه سیلاب روددره بوستان مشاهیر شهرجدید پرند خسارت جانی نداشته است، گفت: هر 6 خودروی گرفتار در این حادثه نجات پیدا کردند.

هر 6 ماشین گرفتار در سیلاب رود دره پرند نجات پیدا کردند/ خسارت جانی نداشتیم
کد خبر: 400382
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور درجاتی درباره انتشار اخباری مبنی بر وقوع سیل در شهر جدید پرند، توضیح داد: به این حادثه سیل نمی‌توان گفت در حقیقت بعضا در پی افزایش دبی آب رودخانه‌ها، سیلاب در رودره‌ها اتفاق می‌افتد و شاید در مناطق شهری حتی شهروندان متوجه چنین اتفاقاتی نباشند.

وی افزود: در بوستان مشاهیر فاز 6 شهرجدید پرند رود دره‌ای وجود دارد که عصر روز گذشته درپی بارش‌ها سیلابی شده و علی‌رغم ممنوعیتی که برای حضور در بوستانها وجود دارد، حدود 6 خودرو با توجه به ممنوعیت و تذکرات نیروهای انتظامی، خود را به طریقی به اطراف این روددره رسانده اند و اتراق کرده اند که با سیلابی شدن روددره گرفتار شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرنشینان در ساعت 21:30 شب گذشته نجات پیدا کردند و هیچ خسارت جانی و مصدومیت در این حادثه نداشتیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارش‌های شدید آمادگی کامل در دستگاه‌های اجرایی و امدادی وجود داشت و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. بر همین اساس جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد؛ البته درپی بارش‌های امروز در کهریزک و اطراف حرم امام خمینی(ع) و رباط کریم تجمع آب و آبگرفتگی‌هایی داشتیم که با اقدام به موقع عوامل اجرایی مشکل برطرف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها