کد خبر: 399104
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۲۲:۰۶
| |

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی:

بارش مستمر باران در تهران بحران ایجاد نکرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: بارش شدید باران بحرانی را در سطح پایتخت ایجاد نکرد.

بارش مستمر باران در تهران بحران ایجاد نکرد
کد خبر: 399104
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۲۲:۰۶

اعتمادآنلاین| سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی روز جمعه در این باره گفت: بارش های باران و حتی برف از شب گذشته در کلیه مناطق شهر تهران روی داد اما این بارش ها حادثه و بحران قابل توجهی در شهر نداشت.

وی افزود: با اقدامات شهرداران مناطق مختلف تهران تمهیدات از قبل اندیشیده شده بود و در این بارش ها با حداقل حوادث پایان یافت.

ملکی ادامه داد: در چندین نقطه آبگرفتگی جزیی داشتیم که آتش نشانان نسبت به ایمن سازی در این مناطق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران همچون گذشته در آماده باش کامل بسر می برند گفت: شهروندان در صورت نیاز به خدمات آتش نشانان به سامانه 125 تماس حاصل کنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در نقاط مختلف تهران روی نداد گفت: با هوشیاری تیم های خدمات شهری و مرکز بحران این بارش های نسبتا شدید حادثه خاصی را در تهران ایجاد نکرد.

رضا کرمی محمدی افزود: تیم های مدیریت بحران در مناطق مختلف شهر تهران در آماده باش کامل بسر می برند و در صورت نیاز آماده خدمات هستند اما تاکنون مورد خاصی با موضوع بارندگی نداشتیم.

به نظر می رسد این بار شهرداری تهران بر خلاف بارش های گذشته غافلگیر نشدند و با انجام تمهیدات مناسب جلوی آبگرفتگی در معابر و خیابان ها را گرفتند.

گرچه در برخی خیابان های پایتخت شاهد آبگرفتگی هستیم اما به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی این موارد جزیی و بحرانی را در شهر ایجاد نکرد.

طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا روز یکشنبه هفته آینده در تهران فعال است.

هم اکنون شاهد بارش باران در شهر تهران و بارش خفیف برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هستیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها