کد خبر: 394897
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۹:۱۵:۴۶
| |

سیروس گل عنبر، نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه خبر داد:

هتل‌های کرمانشاه تعطیل شدند

نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از تعطیلی هتل‌های کرمانشاه در پی شیوع کرونا خبرداد.

هتل‌های کرمانشاه تعطیل شدند
کد خبر: 394897
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۹:۱۵:۴۶

اعتمادآنلاین| سیروس گل عنبر، نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه، با اشاره به شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: باشیوع این بیماری در هفته گذشته دستورالعملی جهت تعطیلی برخی مراکز اقامتی همچون خانه مسافرها، اقامتگاه های بوم گردی و میهمانپذیرها به استان ابلاغ شد، اما فعالیت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها را مجاز اعلام کردند.

وی تصریح کرد: هرچند هتل‌های استان همچنان اجازه فعالیت دارند، اما شیوع کرونا باعث زیان مالی زیادی به این هتل ها شده و دیگر مسافر چندانی هم ندارند که بخواهند به کارشان ادامه دهند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه افزود: روز گذشته 10 هتل و دو هتل آپارتمان فعال در کرمانشاه اعلام کردند که به منظور کاهش هزینه ها و جلوگیری از انتشار بیشتر کروناویروس تعطیل می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که با تعطیلی همه مراکز اقامتی استان تکلیف مسافرینی که به ضرورت به کرمانشاه سفر کرده‌اند چه می‌شود، عنوان کرد: معمولا مسافرینی که چنین شرایطی دارند به پلیس اماکن مراجعه می‌کنند تا زمینه اسکان آنها در یک مرکز اقامتی فراهم شود.

گل عنبر اضافه کرد: ما به مسئولین استانی اعلام کرده ایم که هتل های کرمانشاه در این ایام فعال نیستند و آنها نیز قطعا در این رابطه چاره اندیشی خواهند داشت.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه اکثر هتل های کرمانشاه از بانک ها وام گرفته‌اند و شیوع کرونا ضرر مالی بزرگی به آنها وارد کرده، از مسئولین انتظار داریم در بخشودگی مالیات و دادن فرصت برای پرداخت اقساط به این واحدها کمک کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها