کد خبر: 394325
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۹:۰۳
| |

سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد:

کشف بیش از 229 هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی 24 ساعت گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 229 هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

کشف بیش از 229 هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 394325
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۹:۰۳

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اطلاعات واصله مردمی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو در استانهای مرکزی و شمال غرب کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در آن استانها قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اشراف کامل اطلاعاتی، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، طی 24 گذشته تعداد 17 باب انبار و مرکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبارها بیش از229 هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل 87 هزار و 215 عدد انواع دستکش، 138 هزار و 607 بطری انواع مواد ضدعفونی کننده به همراه پد الکلی و 3 هزار و 537 عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان خوزستان است، گفت: در این رابطه 17 نفر دستگیر شدند که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران با قوت ادامه می دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست تا همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها