کد خبر: 393945
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۶:۰۷:۴۲
| |

جمع آوری بساط گستران تجریش با جدیت انجام می‌شود

شهردار منطقه یک تهران گفت: جمع آوری بساط گستران تجریش با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا با جدیت اجرا می‌شود.

جمع آوری بساط گستران تجریش با جدیت انجام می‌شود
کد خبر: 393945
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۶:۰۷:۴۲

اعتمادآنلاین| سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران درباره جمع‌آوری دستفروشان تجریش اظهار داشت: طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران از ابتدای تیر سال‌جاری با همکاری نیروهای شهربان و انضباط شهری، نیروی انتظامی و اجراییات این منطقه بدون وقفه و به‌صورت مستمر تاکنون اجرا شده است.

او گفت: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمپ آنها و... از مهم‌ترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران از ابتدای اجرای این طرح تا کنون بوده است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: در همین راستا خودروهای اغذیه فروشان سیار نیز در این محدوده بعلت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی و شیوع بیماری کرونا جمع آوری شدند.

شهردار منطقه یک تهران افزود: برای حفظ و آرامش شهر در روزهای پایانی سال با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات شهری به واسطه این بی انضباطی ها جلوگیری کنیم.

او با اشاره به استمرار ضد عفونی اماکن عمومی، معابر با همکاری سایر نهادها از شهروندان خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا از خریدهای غیر ضرور به خصوص از بساط گستران خودداری کنند و موارد اینچنینی را به سامانه 137 اطلاع دهند و با هدف حفظ سلامت خود و خانوادهایشان به کمپین #در_خانه_بمانیم بپیوندند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها