حادثه رانندگی برای 2 اتوبوس زائران پاکستانی/ هر 80 مسافر در سلامت هستند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی برای دو اتوبوس حامل 80 زائر پاکستانی در محور حمیل خبر داد و گفت: همگی این افراد در سلامت بوده و پس از ارائه خدمات لازم به سفر خود ادامه دادند.

حادثه رانندگی برای 2 اتوبوس زائران پاکستانی/ هر 80 مسافر در سلامت هستند
کد خبر: 379521
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۴:۵۸:۵۴

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد حیدری در این خصوص اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته(چهارشنبه، دوم بهمن) در کیلومتر هفت محور ایلام به حمیل رخ داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدری در تشریح جزییات این حادثه افزود: دو دستگاه اتوبوس متعلق به زائران کشور پاکستان که در مسیر برگشت از کربلای معلی بودند، در حوالی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب دچار حادثه شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: اتوبوس اول به علت لغزنده بودن جاده، از مسیر اصلی خود منحرف شده و در حاشیه راه در گل و لای متوقف می شود. به دنبال وقوع این سانحه، راننده اتوبوس دوم با مشاهده حادثه رخ داده قصد توقف خودروی خود به منظور کمک را دارد که به علت لغزنده بودن سطح جاده از پشت سر به اتوبوس اول برخورد می کند.

وی گفت: به علت این برخورد، یکی از سرنشینان اتوبوس دوم از ناحیه سر به شکل سطحی مصدوم و به صورت سرپایی تحت درمان و مداوا قرار گرفت.

حیدری یادآوری کرد: همه 80 سرنشین دو اتوبوس به سرعت و با همکاری پلیس راه و شهرداری حمیل در زائرسرای این شهر اسکان داده شده و خدمات لازم به آنها ارائه شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه صبح امروز (پنجشنبه) اتوبوس اول که صدمه خاصی ندیده بود همراه با مسافرانش به سفر خود ادامه داد، افزود: برای مسافران اتوبوس دوم نیز که خودروی آنها به علت شکستن شیشه جلو و نیاز به تعمیر قادر به ادامه مسیر نبود، یک دستگاه اتوبوس کرایه شد و آ نها نیز عازم مقصد خود شدند.

وی در پایان از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن اکثر جاده های استان به دنبال بارش شدید برف و باران طی 72 ساعت اخیر، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها