کد خبر: 378805
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۰:۵۹:۴۴
| |

سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ:

برخورد سلبی با افرادی که فضای کسب و کار را آلوده می‌کنند

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: تلاش می‌کنیم نگاه ایجابی پلیس در همه امور را به نگاه‌های سلبی سبقه بدهیم، البته برخورد سلبی نیز با افرادی که فضای کسب و کار را آلوده می‌کنند با جدیت انجام خواهد شد.

برخورد سلبی با افرادی که فضای کسب و کار را آلوده می‌کنند
کد خبر: 378805
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ۱۰:۵۹:۴۴

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، در نشست خبری اولین همایش رونق امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت: فردا سه شنبه اول بهمن ماه اولین همایش نقش پلیس در امنیت اقتصادی و رونق تولید را برگزار می کنیم. این همایش با حضور دست اندرکاران بخش اقتصاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش رییس قوه قضاییه، مقامات و وزاری اقتصادی حضور دارند. مسئولیت برگزاری این همایش بر عهده پلیس پایتخت است و ما مدتها در رایزنی با اساتید، نخبگان و دست اندرکاران اقتصاد کشور هستیم و فردا نتیجه آن حاصل خواهد شد. هدف بررسی ظرفیت ها و اقدامات پلیس در راستای رونق تولید و امنیت اقتصادی است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: دبیر علمی این همایش سردار قصری است و این همایش با کمک دستگاه قضایی و دولت برگزار می شود.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عدم برگزاری مسابقات به دلیل نبود امنیت گفت: به عنوان تامین کننده امنیت در تهران با توجه به اینکه 60 تا 70 درصد مسابقات در پایتخت برگزار می‌شود می گویم این حرف نادرستی است و براساس شاخص های امنیتی که پلیس‌های دنیا بررسی می‌کنند، می گویم هم فضای پایتخت و کشور و هم فضای مکان‌های برگزاری مسابقات براساس همان آیتم‌ها امن است و ما جزو برترین ها هستیم.

وی ادامه داد: ما تماشاگران فهیمی داریم و مسئولان ورزشی باید از این تهمتی که به کشور زده شده دفاع کنند و از موضع گیری قاطعانه مسئولان ورزشی و 4 باشگاهی که حمایت کردند تشکر می کنم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به رغم فعالیت دشمنان و تبلیغات سوء در فضای مجازی در جای جای کشور و پایتخت امنیت برقرار است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها