جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز:

2 متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز، اعلام کرد که 2 متهم کودک آزاری در فردیس پس از تفهیم اتهام راهی زندان شدند.

2 متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند
کد خبر: 366040
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۴:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز، روز دوشنبه درحاشیه دستگیری 2 عامل فیلم کودک آزاری در فردیس، گفت: به تناسب خطای صورت گرفته و بازتاب خبر قرار برای متهمان صادر خواهد شد.

دادستان فردیس ادامه داد: این 2 متهم تا زمان تامین قرار وثیقه در زندان به سر خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره مراقب رفتار خود باشیم، افزود: فرد متهم اصلی باور نداشت این رفتار چنین بازتابی داشته باشد و به شدت اظهار پشیمانی می کند.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم دوم مشخص نیست تصویر بردار است یا خیر، افزود: طبق بررسی ها سه جوان تصمیم به انجام این کار گرفتند.


جهانشاهلو با بیان اینکه پس از انتشار فیلم کودک آزاری نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی بلافاصله شناسایی متهمان را آغاز کردند، گفت: 2 متهم این پرونده نیمه شب گذشته دستگیر شدند.

وی به سرنوشت متهم سوم این پرونده اشاره ای نکرد.

دادستان فردیس گفت: به اداره بهزیستی شهرستان فردیس دستور داده شد تا کودک آزار دیده را شناسایی و از وی دلجویی شود.


به دنبال انتشار فیلم آزار واذیت کودک زباله گرد در شبکه های اجتماعی، مسوولان انتظامی ، امنیتی و قضایی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

این فیلم در برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

اظهارندامت شدید کودک آزار

یکی از عوامل کودک آزاری به خبرنگاران با ابزار پیشمانی شدید از رفتار نابخردانه خود گفت که من یک کارگر هستم و دوست ندارم کسی را آزار بدهم ، به شدت از رفتار خودم پشیمان هستم.

وی ادامه داد: کاش میمردم و این اتفاق نمی افتاد، از مردم ایران می خواهم مرا ببخشند ، خیلی پشیمان هستم، به لحاظ روحی و روانی دارم سکته می کنم.

شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها