کد خبر: 363041
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۳:۰۳:۳۹
| |

نبوی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور تاکید کرد

دانشگاهیان الگوی مناسب علمی و اخلاقی باشند

نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، با تاکید بر اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و دانشگاهیان هستند،گفت:به همین جهت دانشگاهیان باید الگوی مناسب علمی و اخلاقی باشند.

دانشگاهیان الگوی مناسب علمی و اخلاقی باشند
کد خبر: 363041
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۳:۰۳:۳۹

اعتمادآنلاین| نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، باعنوان نکاتی در خصوص رعایت اخلاق و منش اسلامی در بین اساتید و کارکنان ، و عمل به آنرا در جهت الگویی مناسب برای دانشجویان و جوانان در دانشگاه دانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری افزود: مخاطب اصلی این بیانیه در کلام مقام معظم رهبری جوانان هستند و ما دانشگاهیان باید الگویی مناسب از لحاظ اخلاقی و علمی بوده تا آنان که آینده سازان این مملکتند در رساندن کشور به جایگاه رفیع خود موفق باشند.

در ادامه، سید ولی الله میرحسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد نیز به تشریح مباحث مربوط به فعالتهای فرهنگی در سطح مراکز و واحد های استان پرداخت و کار فرهنگی را مستلزم سه عنصر برنامه، بودجه مناسب و نیروی توانمند دانست.

وی با اعلام میزبانی این دانشگاه از مسابقات قرآن و عترت دانشگاههای پیام نور کشور در سال 1399خواستار توجه و عنایت ویژه مسئولین سازمان مرکزی و نیز دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی در جهت برگزاری بسیار مطلوب این مسابقات شد.

در ادامه صدر الساداتی رییس دفتر نهاد رهبری در پیام نور استان یزد نیز خواستار تقویت بودجه امور فرهنگی در استانها در جهت بهبود اجرای برنامه های فرهنگی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها