کد خبر: 360209
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۹:۳۱:۱۹
| |

بهره‌برداری زمین چمن‌مصنوعی آزادشهر با اعتبار 20 میلیاردی

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر با اعتبار حدود 2 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

بهره‌برداری زمین چمن‌مصنوعی آزادشهر با اعتبار 20 میلیاردی
کد خبر: 360209
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۹:۳۱:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا ابراهیمی با اشاره به اینکه ایجاد اساسنامه ورزش و صداوسیما در مجلس شورای اسلامی مصوب شد،‌ اظهار کرد: بعد از 40 سال اساسنامه‌ی برای ورزش مطرح و در مجلس شورای اسلامی مصوب شد.


وی تصریح کرد: اتفاقات خوبی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته که می‌توان به تصویب اساسنامه صداوسیما و ورزش بعد از سال‌های متمادی اشاره کرد.


ابراهیمی افزود: تفکیک کمیته ملی المپیک از کمیته پارالمپیک، تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دریافت سهم 27.5 درصدی ورزش از مالیات ارزش‌افزوده اتفاقات خوب دیگر در این دوره مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر ادامه داد: چند روز گذشته رئیس شرکت توسعه و زیرساخت‌های ورزش کشور از این زمین چمن مصنوعی بازدید کرد و قرار شد هفته آینده مبلغ 5 میلیارد ریال برای روشنایی این زمین تخصیص دهد.


وی گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان آزادشهر با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


ابراهیمی درباره اقدامات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر مانند ساخت خانه بخداشت، اورژانس جاده‌ای و بیمارستان حضرت معصومه (س) تاکنون 15 میلیارد تومان هزینه شده است.


وی افزود: مرکز جامع سلامت شهر رامیان افتتاح شده و مرکز جامع سلامت شهر خان‌ببین نیز با اعتبار 650 میلیون تومان در حال ساخت است.


نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز بهداشت روستای «رضا آباد» با همکاری یکی از خیرین به بهره‌برداری رسید.

وی درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده بیمارستان شهدای رامیان گفت: مجوز ساخت این بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان با اعتبار 6 میلیارد تومان اولیه تصویب شد و اعتبار این پروژه در برنامه و بودجه استان تخصیص یافته و به محض رفع مشکل جانمایی زمین این بیمارستان این پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.


ابراهیمی اصل اتحاد، وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف را از اولویت‌های مهم خود برشمرد و ادامه داد: از ابتدای نمایندگی خود در این متطقه تمام تلاشم ایجاد اتحاد و انسجام بین اقوام و گروه‌های مختلف در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های مقام معظم رهبری بوده و این اتحاد و انسجام هم تا انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ادامه داشته و هدف ما حضور حداکثری و مشارکت عمومی مردم در انتخابات است.


وی با اشاره به حوادث و اتفاقات صورت گرفته در جهان و خاورمیانه گفت: امروز شاهد تغییر و تحولات زیادی در سوریه، لبنان و عراق هستیم و با شکل‌گیری این حوادث اتحاد، وحدت و انسجام در کشور بیشتر احساس می‌شود و باید تقویت شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها