کد خبر: 356020
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۵:۵۴:۳۷
| |

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استانداری درخواست کرد؛

برگزاری جلسات مشترک با فرمانداران شهرستان‌های هم مرز تهران

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، از استانداری تهران درخواست کرد تا برای افزایش همکاری‌ها و تعامل میان شهرداری و فرمانداران شهرستان‌های هم مرز با تهران جلسات مشترکی با محوریت استانداری برگزار شود.

برگزاری جلسات مشترک با فرمانداران شهرستان‌های هم مرز تهران
کد خبر: 356020
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ۱۵:۵۴:۳۷

اعتمادآنلاین| مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران در ارائه گزارشی در خصوص اقدامات شهرداری تهران به ویژه معاونت خدمات شهری در پی بارش‌های اخیر گفت: ما از مدت‌ها پیش گزارشی در خصوص اقدامات شهرداری به استانداری ارائه کردیم و با ادارات مختلف استان از جمله راهور، آب و فاضلاب، برق و به ویژه حوزه عمرانی استانداری همکاری بسیار خوبی را داشته‌ایم و در تعامل با این ادارات توانستیم مشکلات بسیاری را حل و فصل کنیم.

وی افزود: در سال جاری از اردیبهشت ماه بحث لایروبی 530 کیلومتر از کانال‌های روبسته و روباز و همچنین لایروبی 10 هزار کیلومتر از حریم شهر تهران را آغاز کرده‌ایم.

یزدانی ادامه داد: شدت بارندگی‌های هفته گذشته در تهران به شکلی بود که بعد از اهواز با 32 میلیمتر بارش در شمیرانات از رتبه‌های بالای بارش در سطح کشور بودیم. در طول بارش‌های اخیر نیز شهرداری‌های مناطق و معاونین امور مناطق و عمرانی شهرداری تهران با بازدیدهای میدانی و رصد و پایش شهر موارد مختلفی را احصا کردیم و در حال حاضر نیز چهار مورد از آنها حل شده است.

وی تاکید کرد:‌ موضوع حاد ما در تونل امیرکبیر و دیگری در محدوده منطقه 21 بود که مشغول اقدامات عمرانی برای حل مشکلات در این دو نقطه هستیم. تونل امیرکبیر از شب گذشته باز شده است و کار عمرانی نیز در آنجا در حال پیگیری است. البته پیش از مسدود کردن تونل اطلاع رسانی کامل انجام شد. هر چند که این مسیر شلوغ و پر تردد نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات مشترک میان شهرداری تهران و فرمانداری شهرستان‌هایی که مرز مشترک با شهر تهران دارند، گفت: قطعا همکاری و تعامل بیشتر با برگزاری این جلسات با محوریت معاونت عمرانی استانداری تهران فراهم خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها