کد خبر: 353711
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۷:۰۹:۲۶
| |

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

شرکت آذرآب اراک هزار و 100 میلیارد تومان طرح دارد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت آذرآب اراک یک هزار و 100 میلیارد تومان طرح داردکه 450 میلیارد تومان این طرح‌ها در دست اجرا و 600 میلیارد تومان در حال تنظیم قرارداد است.

شرکت آذرآب اراک هزار و 100 میلیارد تومان طرح دارد
کد خبر: 353711
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۷:۰۹:۲۶

اعتمادآنلاین| محمدشریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه درجریان آغاز عملیات اجرایی ساختمان کانون بازنشستگان اراک بیان کرد: شرکت آذرآب اراک از بهترین شرکت ها و صنایع کشور است که در جریان خصوصی سازی لطمه‌هایی به آن وارد شده است.


وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیتهای شرکت آذرآب این شرکت نباید در پرداخت حقوق با مشکل مواجه شود.


شریعتمداری گفت: در صحبتهایی که با مالک شرکت آذر آب انجام شده مقرر شد یک ماه و نیم از حقوق کارگران این شرکت به جز مهر ماه پرداخت شود .


وی ادامه داد: با توچه به پیگیریهای انجام شده توسط نمایندگان و استاندار مرکزی، تثبیت مالکیت برای پیشرفت این شرکت در دستور کار قرار دارد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شرکت هپکو نیز گفت: با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و دولت مالکیت این شرکت به سازمان خصوصی سازی بازگشته و واگذاری این شرکت به مالک دارای اهلیت در دستور کار قرار دارد.


شریعتمداری افزود: یک میلیارد و 500 میلیون دلار با اجازه رهبر معطم انقلاب و تصویب مجلس شورای اسلامی به مناطق زیر 10 هزار نفر، روستاها و مناطق عشایری کشور اختصاص یافته است.


وی ادامه داد: 70 درصد اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات مناطق روستایی و عشایر به استان مرکزی تا کنون در حوزه های مختلفی صنعتی و کشاورزی جذب شده است.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: در منطقه مرکزی استان مرکزی میزان آلایندگی ها بالا بود که با اقدامات و پیگیری های انجام شده آلودگی اراک و شازند به یک سوم کاهش یافته است که این مهم نشان از اقدامات انجام شده در صنایع است.


در این آیین عملیات اجرایی ساختمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اراک در زمینی به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع زیر بنای 847 متر مربع با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد ریال آغاز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر یک‌روزه به این استان پس از حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از 2 طرح اشتغالزایی شهرستان شازند بازدید کرد.

حضور در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی استان مرکزی، دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و شرکت در آیین آغاز طرح عمرانی کانون بازنشستگان اراک از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی به استان مرکزی است.

استان مرکزی به‌عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.

این استان واقع در قلب کشور با دارا بودن 12 شهرستان، بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها