کد خبر: 352920
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۲:۰۰
| |

فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد:

آماده‌باش کامل پلیس برای تأمین امنیت پیاده‌روی جاماندگان اربعین

فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت و نظم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، خبر داد.

آماده‌باش کامل پلیس برای تأمین امنیت پیاده‌روی جاماندگان اربعین
کد خبر: 352920
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «سردار حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت درباره تمهیدات پلیس تهران برای تسهیل در حضور شهروندان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی گفت: پلیس تهران به عنوان مسئول برقراری امنیت جاماندگان اربعین، برنامه‌ریزی مفصلی انجام داده و از نیمه شب، مسیرهای راهپیمایی از نظر انتظامی و امنیتی پاکسازی شده است.

سردار حسین رحیمی افزود: طرح‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی به طور جامع،‌ کامل و مفصل طراحی شده و همکاران بنده از ساعت 6 صبح امروز با حضور صد درصدی آماده تأمین امنیت و ایجاد نظم و انضباط در مسیر راهپیمایی هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت به حضور پرشور راهپیمایان تهرانی اشاره کرد و گفت: حجم گسترده و بی‌نظیری از راهپیمایان را شاهد هستیم که از مسیرهای مختلف وارد مسیر اصلی که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است، شده و درصدد هستند تا راهپیمایی اربعین حسینی را انجام دهند.

سردار رحیمی به حضور پررنگ و اعمال محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای راهپیمایی پرداخت و اعلام کرد: تا ساعت 14 امروز تمهیدات و محدودیت‌ها در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی که مسیری 14 کیلومتری است، اعمال خواهد شد.

او تاکید کرد:‌ از ساعت 14 محدودیت‌ها مرتفع خواهد شد جز اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که حضور مأموران پلیس تا نماز مغرب و عشا و تخلیه کامل معابر برقرار خواهد بود؛ اطراف حرم مطهر نیز محدودیت‌ها تا تخلیه معابر اعمال خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها