کد خبر: 348660
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۶:۳۱:۵۹
| |

کرمانی‌ها رکورد ثبت نام پیاده‌روی اربعین را شکستند

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: امسال استقبال خوبی در کرمان برای پیاده‌روی اربعین صورت گرفته و تا ظهر امروز 81 هزار و 600 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

کرمانی‌ها رکورد ثبت نام پیاده‌روی اربعین را شکستند
کد خبر: 348660
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۶:۳۱:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ محمود عرب‌نژاد امروز در ستاد اربعین استان اظهار کرد: در تمام شهرستان‌های استان و 72 شهر استان، ثبت‌نام برای پیاده‌روی اربعین در حال انجام است و تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته و تا ظهر امروز 81 هزار و 600 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان بیان داشت: پیش‌بینی ما در روز اول برای حضور استان کرمان در این مراسم بیش از 80 هزار نفر بود اما با توجه به اینکه سامانه تا 24 مهر ماه باز است به احتمالا زیاد این آمار به بالای 100 هزار نفر خواهد رسید زیرا مردم استان کرمان در روزهای آخر ثبت نام استقبال بیشتری می‌کنند.

عرب‌نژاد گفت: بیشترین شهرستان‌های که برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند به ترتیب کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و کمترین ثبت‌ مربوطه به شهر دهک شهربابک است.

وی تاکید کرد: در روز اول اعلام شد اعتبار گذرنامه‌ها شش ماه، چند روز بعد اعلام شد سه ماه و اکنون یک برگه به عنوان گذ نامه می‌دهند که یک ماهه اعلام شده است، درخواست داریم بعضی موارد که از سوی ستاد اربعین کشور اعلام ‌می‌شود زودتر در اختیارات رسانه‌ها قرار گیرد تا جلوی شایعات گرفته شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها