رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

آمار سرقت‌های خشن در تهران بسیار پایین است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که آمار وقوع جرائم جنایی و سرقت‌های خشن در تهران بسیار پایین است.

آمار سرقت‌های خشن در تهران بسیار پایین است
کد خبر: 348604
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۵:۲۱:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ سردار علیرضا لطفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا درباره امکانات و تجهیزات این مرکز گفت: امکانات علمی و فنی که در مراکز تشخیص هویت تهران بزرگ وجود دارد در کشور کم ‌نظیر است. ما در این مرکز آزمایشگاه‌های بسیار مجهزی داریم که با استفاده از ظرفیت آنها جرائم سریعتر کشف می‌شود.

وی در مورد اینکه مدت زمان کشف جرم در تهران چقدر است، گفـت: زمان کشف جرم در پلیس آگاهی متفاوت است، اما می توان گفت که برخی از جرائم توسط تیم تشخیص هویت در همان صحنه وقوع جرم کشف می شود، اما کشف برخی دیگر از جرائم ممکن است روند زمانی بیشتری را طی کند که این موارد به مولفه‌هایی مانند آثاری که در صحنه جرم وجود دارد و ... بستگی دارد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت در پاسخ به پرسشی در مورد فراوانی جرائم جنایی و سرقت‌های خشن در تهران گفت: آمار این جرائم در تهران بسیار پایین است و بیشترین مواردی که ما با آن مواجه هستیم مربوط به سرقت‌های خرد است که در این خصوص نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده ایم که با مشارکت دیگر یگان ها در حال انجام است.

به گفته لطفی جمع‌آوری معتادان متجاهر و ... نیز جزو مواردی است که درهمین راستا انجام شده است چرا که بیشترین مشکل سرقت‌های خرد و عمده این سرقت ها نیز از سوی معتادان متجاهر انجام می‌شود و شامل مواردی نظیر لوازم داخل خودرو و ... است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها