کد خبر: 347992
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۳۳:۴۹
| |

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

بزرگترین مشکل در تهران سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر است

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه بیشتر جرائم در صحنه جرم کشف می‌شوند، گفت: بزرگترین مشکل ما در تهران سرقت‌های خرد است که توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

بزرگترین مشکل در تهران سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر است
کد خبر: 347992
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۰۹:۳۳:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره مراکز تشخیص جرم گفت: امکانات علمی و فنی در مراکز تشخیص هویت تهران در کشور کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: آزمایشگاه‌های بسیار خوب و مجهزی در تهران وجود دارد که به تشخیص و کشف سریعتر جرم به ما کمک می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره مدت زمان کشف جرم در پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: مدت زمان کشف جرائم در پلیس متفاوت است، برخی از جرائم توسط تیم تشخیص هویت در صحنه جرم کشف شده است.

سردار لطفی تصریح کرد: کشف جرم به آثاری که در صحنه جرم وجود دارد، بستگی دارد. انواع و اقسام آثاری که در صحنه جرم باقی مانده است به کشف هرچه سریعتر جرم کمک می‌‌کند.

وی همچنین درباره وقوع جرایم در تهران خاطرنشان کرد: فراوانی جرائم جنایی و سرقت‌های خشن در تهران بسیار پایین است و بیشترین مواردی که ما با آن مواجه هستیم، سرقت‌های خرد است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: ما برای برخورد با سرقت‌های خرد برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم، جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق شوش و هرندی در همین راستا است. همانطور که گفتم بیشترین مشکل ما سرقت‌های خرد است که توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود و بیشتر لوازم خودرو نیز سرقت می‌شود.

سردار لطفی درباره کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی تصریح کرد: ما در این باره نیز برنامه‌ریزی متعددی داریم و طرح صاعقه را در چند مرحله اجرا کردیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها