کد خبر: 347049
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۴۰:۵۳
| |

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران:

جشن عاطفه‌ها در 4100 واحد آموزشی تهران در حال برگزاری است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت:‌ جشن عاطفه‌ها در 4100 مدرسه تهران با حضور یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز در حال برگزاری است.

جشن عاطفه‌ها در 4100 واحد آموزشی تهران در حال برگزاری است
کد خبر: 347049
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۴۰:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ در مراسم جشن عاطفه‌های شهر تهران که در دبستان حضرت معصومه(س) برگزار شد، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: مراسم جشن عاطفه‌ها در 4100 واحد آموزشی و برای یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز شهر تهران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عاطفه‌ها، افزود: آموزش و پرورش در این زمینه یار و یاور کمیته امداد است و به این جشن توجه به خصوصی داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهر تهران ادامه داد:‌ همه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم در شادی و غم یکدیگر مشارکت داشته باشیم و به بحث احسان و نیکوکاری بی‌نهایت اعتقاد داریم و قطعاً جشن عاطفه‌ها و کمک به نیازمندان موجب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود.

وی ادامه داد:‌ انقلاب اسلامی ما با خون شهدا و ایثار جانبازان به ثمر رسیده است و هر کسی که در این جامعه زندگی می‌کند برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب باید به همنوعش کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه داریم نسبت به همنوعان خودمان بی‌تفاوت نباشیم و جشن عاطفه‌ها فقط مربوط به یک روز نیست و نباید نیکوکاری نسبت به افراد و نزدیکان را دریغ کنیم.

در ادامه این مراسم محمدرضا شاهجانی معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان تهران بیان داشت: امروز این امکان فراهم شده است تا دانش‌آموزان نیازمند بتوانند به خوبی تحصیل کنند.

وی گفت: دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت می‌کنند با دستان کوچک‌شان گره‌های بزرگی را باز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان تهران ادامه داد: امروز در 6 هزار و 600 مدرسه استان تهران که 4100 مدرسه آن در شهر تهران واقع شده است جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و زنگ مدارس نیز نواخته شده است.

شاهجانی گفت: کمیته امداد تاکنون نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تحصیل دانش‌آموزان اقدام کرده است و امیدواریم امسال هیچ دانش‌آموزی نباشد که بدون لوازم‌التحریر مناسب تحصیل کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها