کد خبر: 345804
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۸:۵۲:۴۲
| |

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران:

پیاده‌روی اربعین یک حادثه عظیم است/ پیاده‌روی اربعین مقاومت ما را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند

استاندار تهران گفت: پیاده‌روی اربعین یک حادثه عظیم است که می‌تواند شرایط پایداری ما را در مقابل دشمنان بیمه کند.

پیاده‌روی اربعین یک حادثه عظیم است/ پیاده‌روی اربعین مقاومت ما را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند
کد خبر: 345804
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۸:۵۲:۴۲

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گردهمایی موکب‌داران اربعین حسینی که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع) این است که در همه جهان هستی تاثیرگذار است.

وی افزود: در دنیا اتفاقات، جنگ ها و پدیده های مختلفی به وقوع پیوسته است اما در بین همه آنها رمز جاودانگی قیام امام حسین(ع) این است که به دنبال مسند و جایگاه و مقام نبود.

محسنی بندپی گفت: در واقعه کربلا تمامی حق دربرابر تمامی ظلم قرار داشت و اباعبدالله(ع) برای اصلاح دین جدش پیامبر(ص) قیام کرد که از زمان بنی امیه دچار انحرافاتی شده بود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهادت نوعی مدیریت است، ادامه داد: کسی که هستی اش را برای امر خیر هزینه می کند، زندگی خود را از دست می دهد و به زندگی دیگران معنا می دهد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از واقعه کربلا تاثیر گرفت و تداوم آن را نیز در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین مشاهده می کنیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ بزرگترین درسی که اربعین به ما می دهد زنده نگهداشتن یاد حقیقت است.

استاندار تهران عنوان کرد: با تاثیر از کربلا و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری، اربعین به عنوان یک حادثه عظیم و یک نمادی که می تواند شرایط پایداری ما را در مقابل دشمنان بیمه کند.

وی افزود: اینکه 3ونیم میلیون زائر مسیر پیاده روی کربلا را انتخاب می کنند یعنی بزرگترین مهمات علیه توطئه های دشمنان که نصیب نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها