کد خبر: 344979
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۲:۲۷:۰۸
| |

علت حادثه قطار «زاهدان- تهران» باید هرچه زودتر مشخص شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: علت حادثه قطار «زاهدان- تهران» باید هرچه زودتر مشخص و تدابیر لازم برای جلوگیری از اتفاقات بعدی اندیشیده شود.

علت حادثه قطار «زاهدان- تهران» باید هرچه زودتر مشخص شود
کد خبر: 344979
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۲:۲۷:۰۸

اعتمادآنلاین| آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر راه و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تاسف از سانحه روز گذشته قطار «زاهدان به تهران» اظهار کرد: علت حادثه قطار «زاهدان- تهران» باید هرچه زودتر مشخص و تدابیر لازم برای جلوگیری از اتفاقات بعدی اندیشیده شود.

همچنین در این دیدار رسولی، معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به بیان شرح حادثه روز گذشته قطار مسافربری «زاهدان- تهران» پرداخت.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: علت حادثه در دست بررسی است و پس از پایان تحقیقات نتیجه نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین اظهار کرد: ما امسال 54 دستگاه قطار را ویژه زائران اربعین حسینی تهیه دیده‌ایم که نسبت به سال گذشته 47 درصد رشد داشته است.

رسولی افزود: قطار زاهدان به خرمشهر امسال ویژه زائران پاکستانی فعال شده که روزانه یک قطار به سمت خرمشهر حرکت خواهد کرد و زمان این سفر حدود 38 تا 40 ساعت خواهد بود.

احمد علی موهبتی- استاندار سیستان و بلوچستان- نیز در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مردم بخش «شورو» بابت امدادرسانی به موقع و دلسوزانه به مصدومان گفت: با توجه به دوری مسیر امکان امدادرسانی به موقع و سریع وجود نداشت اما مردم آن منطقه خودشان با دغدغه به صحنه آمدند و از افزایش تلفات جلوگیری کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها