مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران:

چهار کارگروه تخصصی برای کنترل جمعیت سگ‌های بدون صاحب تشکیل می‌شود

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از تشکیل چهار کارگروه حقوقی، آموزشی و فرهنگی، نظارتی و فنی به منظور کنترل جمعیت سگ‌های بدون صاحب خبر داد.

چهار کارگروه تخصصی برای کنترل جمعیت سگ‌های بدون صاحب تشکیل می‌شود
کد خبر: 337617
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۰۹:۵۶:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ چندی قبل بود که انتشار یک ویدیو از نحوه عقیم سازی و کشتار سگ های بی صاحب توسط یک پیمانکار باعث شد تا بسیاری از دوستداران محیط زیست واکنش هایی را نسبت به عملکرد مدیریت شهری از خود نشان دادند.

به موجب این واکنش ها یکی از مدیران شهری از مسؤولیت خود عزل شده و مدیران شهرداری وعده رسیدگی به این موضوع را دادند.

پس از آن شینا انصاری مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران موظف به نظرات بر عملکرد سازمان صنایع و مشاغل شهرداری تهران درخصوص نحوه عقیم سازی و نگهداری سگهای بی صاحب شد.

حالا پس از گذشت مدتی اولین جلسه بررسی نظارت تخصصی جمعیت سگهای بدون صاحب با حضور مدیر کل محیط زیست وتوسعه پایدار ، مشاور محیط زیست معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نماینده شرکت ساماندهی و مشاغل شهر تهران و با حضور سازمانهای مردم نهاد حامی حقوق حیوانات جهت تعامل و همکاری های مشترک در بحث نظارت بر عملکرد جمعیت سگهای بدون صاحب برگزار شد.

شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار در این نشست خاطر نشان ساخت: بدون تردید مشارکت حامیان حقوق حیوانات و نقش سازمانهای مردم نهاد به عنوان یک اهرم نظارتی می تواند بر عملکرد کنترل جمعیت سگهای بدون صاحب تاثیر گذار باشد و پاسخگویی به شهروندان را افزایش دهد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار خاطر نشان ساخت: در فرایند آتی چهار کارگروه حقوقی، آموزشی و فرهنگی، نظارتی و فنی تشکیل خواهد شد که هرکدام از سازمانهای مردم نهاد بنا بر تخصص و علاقمندی خود می توانند جهت فعالیت در آن ها عضو شوند.

انصاری خاطر نشان ساخت این نشست به طور مستمر تا رسیدن به نتیجه نهایی برگزار می شود.

لازم به ذکر است فرایند نظارت تخصصی بر کنترل جمعیت سگ های بدون صاحب با حضور نمایندگان سازمانهای مردم نهاد بررسی شد و هر کدام از نمایندگان در این خصوص به اظهار نظر پرداختند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها