کد خبر: 337446
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

پاسخ وزیر ارشاد درباره بیمه خبرنگاران نمایندگان را قانع نکرد

نماینده ایذه و باغملک در مجلس گفت: امروز ما سؤالی درباره مسائل فرهنگی از جمله بیمه نشدن خبرنگاران داشتیم که از پاسخ‌های وزیر ارشاد قانع نشدیم.

پاسخ وزیر ارشاد درباره بیمه خبرنگاران نمایندگان را قانع نکرد
کد خبر: 337446
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی به منظور سؤال از وزیر فرهنگ و ارشاد حاضر شدم.

او افزود: این جلسه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سؤال‌کنندگان از وزیر تشکیل شد بنده سؤال خود را مطرح کرده و به استماع پاسخ وزیر نشستم.

خادمی ادامه داد: سوال بنده در مورد وضعیت موجود فرهنگی در کشور، بیمه نشدن خبرنگاران و همچنین عدم عملکرد درست برخی رسانه‌های دولتی و همسو بودن غیرمستقیم آن با برخی رسانه‌های معاند بود.

او بر همین اساس با اشاره به دیگر جزئیات سؤالات مطروحه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما در این جلسه مطرح کردیم که رسانه مذکور فیلم‌ها و کلیپ‌هایی که منتشر می‌کند بیگانگان از آن بهره‌برداری می‌کنند و این به صلاح منافع ملی و کشور نیست.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با اشاره به نشست کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون کشاورزی حضور داشتند.

او افزود: بنده در این جلسه سؤال خود در خصوص آتش‌سوزی جنگل‌های مناطق مختلف کشور و همچنین عدم اجرای طرح 550 هکتاری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را مطرح کردم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در خاتمه اعلام کرد: بنده از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی قانع نشدم و نهایتاً مقرر شد سؤالات روال قانونی خود را طی کند و در نوبت طرح در صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها