کد خبر: 337051
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۴:۰۸:۴۲
| |

معاون وزیر کشور خبر داد:

تلفات جاده‌ای ایران، هر 2 روز معادل سقوط یک هواپیمای فوکر

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در حال حاضر شاهد جانباختن روزانه 45 نفر در تصادفات جاده ای هستیم و هر 2 روز معادل سقوط یک هواپیمای فوکر تلفات جاده ای داریم.

تلفات جاده‌ای ایران، هر 2 روز معادل سقوط یک هواپیمای فوکر
کد خبر: 337051
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۴:۰۸:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی جمالی نژاد روز دوشنبه در نشست فصلی مدیران عامل سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری ها اظهار داشت: در حوزه مدیریت پایانه های مسافربری حمل و نقل عمومی همچون برخی دیگر از عرصه های مدیریت شهری، نیازمند تحول جدی هستیم.

وی اعلام کرد: در بحث پایانه ها و مدیریت آنها همراه با تحولات شهری حرکت نکرده ایم و چند سالی است که در این حوزه نگاه نو و تحولات را کمتر شاهد بودیم؛ بنابراین نیازمند نگاه نوآورانه و خلاقانه هستیم که بسیار می تواند کمک رسان در این حوزه باشد.


معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اگر کمیته ای مشترک بین پلیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و اتحادیه پایانه های مسافربری شهرداری ها باشد و در یک بازه زمانی کوتاه این کار انجام شود، بسیاری از مشکلات در این حوزه حل می‌شود.


وی تاکید کرد: بر این اساس یک ضرب الاجل می گذاریم که تا پایان سال این کمیته فعال شود و پایه گذار مقدمات ابتکاری و نوین در این زمینه باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها