عضو شورای شهر تهران:

افراد کار چاق‌کن در همه حوزه‌های شهرداری حضور دارند

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران گفت: سالانه چند هزار میلیارد تومان از منابع پسماند خشک به یغما می‌رفت که امسال 200 میلیارد تومان از پیمانکاران آن گرفتیم.

افراد کار چاق‌کن در همه حوزه‌های شهرداری حضور دارند
کد خبر: 332387
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سالانه حدود 10 هزار نفر برای کسب پروانه به شهرداری مراجعه می‌کنند، گفت: این وضعیت سبب می‌شود منابع فراوانی در حوزه ساخت‌وساز جابه‌جا شود و همین وضعیت فرصتی شده تا تلاش کنیم روند صدور پروانه‌ها هوشمند شده و اطلاعات آن‌ها هم انتشار یابد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی صدور پروانه از مراجعات حضوری جلوگیری کنیم، گفت: کاهش مراجعات حضوری سبب می‌شود تا دیگر افرادی تحت عنوان کارچاقکن نتوانند بخاطر روابطی که دارند منافع کسب کنند.

میرلوحی تصریح کرد: افراد کارچاقکن در همه حوزه‌های شهرداری که با پول سروکار دارند، حضور دارند و ما با ایجاد سامانه شفافیت و همچنین کاهش مراجعات حضوری تلاش می‌کنیم حضور آن‌ها را به صفر برسانیم.

او افزود: در حال حاضر حوزه‌های مربوط به پسماند، زیباسازی، شهرسازی، آسفالت و بوستان‌ها منافذی برای حضور کارچاقکن‌ها شده‌اند که به دلیل ضعف نظارت و روابطی که برخوردارند، جولانگاه آن‌ها شده است.


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری سالانه 50 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد، خاطرنشان کرد: ما معتقد بودیم که چند هزار میلیارد تومان است منابع پسماند خشک به یغما می‌شود که از همین رو با این وضعیت برخورد کردیم و سال گذشته 200 میلیارد تومان را زنده کردیم و امسال هم 500 میلیارد تومان را از پیمانکاران پسماند خشک گرفتیم و سال بعد هم هزار میلیارد تومان می‌گیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها