کد خبر: 325768
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۱:۰۸:۰۰
| |

با همراهی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور؛

وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

سونگ تائو، وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین، امروز دوشنبه با همراهی «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری پردیس بازدید کرد.

وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین از پارک فناوری پردیس بازدید کرد
کد خبر: 325768
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش پارک فناوری پردیس، در این برنامه پس از دیدار دو جانبه سونگ تائو و سورنا ستاری،‌ وزیر امور بین‌الملل حزب کمونیست چین از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس بازدید کرد و با محصولات دانش‌بنیان تولیدی شرکت‌های مستقر در پارک تولید آشنا شد.

سورنا ستاری در این بازدید گفت: خوشحالم هر هیات خارجی که به ایران می‌آید، یکی از مکان‌هایی که تقاضای بازدید از آن را دارد، پارک فناوری پردیس است.

وی با اشاره به اینکه سطح تکنولوژی‌هایی که در پارک فناوری پردیس وجود دارد، بسیار بالاست؛ افزود: طی سال گذشته، بیش از یک‌هزار بازدید از پارک فناوری پردیس داشته‌ایم که بخشی از آنها مقامات خارجی بوده‌اند.

ستاری با بیان اینکه، سطح بالای تکنولوژی و فناوری موجود در پارک فناوری پردیس برای بازدیدکنندگان خارجی جالب است، افزود: البته خود من هم هر زمان به پارک فناوری پردیس می‌آیم، چند محصول جدید می‌بینم؛ این درحالی است که من زیاد از پارک دیدن می‌کنم.

وی تاکید کرد: این بازدیدها از پارک فناوری پردیس باعث اعتلای وجهه ایران در سطح بین‌المللی از کشوری که فقط نفت و گاز دارد به کشوری صاحب تکنولوژی بالا در حوزه های مختلف و دارای منابع انسانی متخصص و با اعتماد به نفس می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه اظهارکرد: در واقع ما با میزبانی بازدیدکنندگان خارجی از پارک فناوری پردیس به آنها آینده اقتصادی این کشور را نشان می‌دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها