کد خبر: 323559
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۴:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر داد:

بهبود سیستم تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر در 10 روز آینده

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا 10 روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت.

بهبود سیستم تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر در 10 روز آینده
کد خبر: 323559
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره نامناسب بودن سیستم تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر، گفت: نواقص سیستم تهویه مترو خط 3 از قبل بوده است. ما یک شرکت بهره‌برداری هستیم و هر تجهیزاتی که ساخته و در اختیارمان گذاشته شود را استفاده می‌‌کنیم، اما بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا 10 روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت. سیستم تهویه این ایستگاه ناقص است و رفع خرابی‌های آن در حال تکمیل است.

وی در ادامه درباره سیستم تهویه سایر خطوط متروی تهران افزود: خط 7 از یک سیستم جدید تهویه برخوردار است، در خطوط 1 و 2 هیچ مشکلی وجود ندارد، در خط 4 تمامی ایستگاه‌ها تهویه هوا دارند. سیستم تهویه خط 3 نواقصی دارد که رفع برخی از آنها به زودی محقق خواهد شد و برخی از نواقص که به قدیمی بودن تجهیزات مربوط است، رفع آن زمانبر خواهد بود. خط 5 از سیستم تهویه برخوردار نیست.

نوبخت با بیان اینکه روزانه دوبار سطح سرویس‌دهی به مسافران بررسی می‌شود، تصریح کرد: روزانه 2086 اعزام از ایستگاه‌های مترو انجام می‌شود و 1800 هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند، در نتیجه نیازمند یک سیستم منسجم در اداره مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره طولانی بوده ورود قطار به ایستگاه‌های خط 3 نیز گفت: اکنون در این خط سرفاصله حرکت قطارها 8 دقیقه است که در حدود 20 ماه پیش این ساعت 18 دقیقه بوده است. این خط از پایانه برخوردار نیست تا بتوانیم قطارهای بیشتری را در این خط تامین کنیم و با راه افتادن پایانه امکان کاهش این سرفاصله فراهم خواهد شد.

نوبخت درباره کمبود قطار در ایستگاه های مترو، به ویژه خط 3 نیز گفت: کمبود قطار یک مساله کاملا بنیادی است و کمبود واگن داریم، اما مشکل تامین قطعات یدکی و نواقص عمرانی که از گذشته بوده است نیز بر مشکلات این خط افزوده است که با تلاش همکاران در حال رفع نواقص هسیتم تا سطح سرویس ها بهبود یابد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها