کد خبر: 317422
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

یاسر مرادی، مسئول شبکه اطلاع‌رسانی و مشاور حقوق بانکی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

ضریب امنیتی سفته‌های جدید افزایش یافته است

یاسر مرادی، مسئول شبکه اطلاع‌رسانی و مشاور حقوق بانکی، گفت: فروش سفته‌های جدید به موازات سفته‌های قبلی انجام خواهد شد و بانک ملی اعلام کرد سفته‌های قدیمی همچنان دارای اعتبار هستند.

ضریب امنیتی سفته‌های جدید افزایش یافته است
کد خبر: 317422
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| میراندا مهدوی- یاسر مرادی، مسئول شبکه اطلاع‌رسانی و مشاور حقوق بانکی، در رابطه با سفته‌هایی که با فرمت جدید از امروز 11 تیرماه در شعب بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل عرضه شد، گفت: سفته‌های جدید توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه شده است.

این کارشناس علوم بانکی اضافه کرد: فروش این سفته‌ها به موازات سفته‌های قبلی انجام خواهد شد و بانک ملی اعلام کرده سفته‌های قدیمی همچنان دارای اعتبار هستند.

مسئول شبکه اطلاع‌رسانی و مشاور حقوق بانکی با اشاره به اینکه تغییراتی در قانون نسبت به سفته اعمال نشده است، گفت: سفته‌های جدید نسبت به نمونه قبلی از نظر ظاهری با تغییراتی همراه است. البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تفاوت‌های این سفته با فرمت سابق آن اعلام نشده است، اما می‌توان گفت ضریب امنیتی سفته‌های جدید نسبت به فرمت سابق آن افزایش یافته تا امکان جعل و سوءاستفاده مجرمان در این خصوص غیرممکن شود. همچنین در پشت سفته‌های جدید قسمتی برای ظهرنویسی در نظر گرفته شده، البته این امر قبلاً به صورت دست‌نویس انجام می‌شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها