کد خبر: 310435
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۹:۰۲
| |

اجرای 100 درصدی برنامه‌های شهرداری تهران در ماه رمضان

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خوشبختانه شهرداری تهران همه برنامه‌های خود برای بهتر برگزار شدن مناسبتهای ماه رمضان را به طور صددرصدی انجام داد.

اجرای 100 درصدی برنامه‌های شهرداری تهران در ماه رمضان
کد خبر: 310435
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۹:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص اهداف تعیین شده در ماه رمضان گفت: ما قبل از آغاز ماه رمضان در شهرداری تهران با توجه به مناسبت هایی که در این ماه وجود داشت برنامه ریزی های دقیق و کاملی انجام دادیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران کمک به تکایا و هیئت های مذهبی بود که با زمانبندی مشخص شده به انجام رسید.

عطایی گفت: ما در طول ماه رمضان مراسم شبهای قدر را در برنامه کاری خود داشتیم که مراسم ویژه ای برای مردم مسلمان محسوب می‌شود و خوشبختانه امسال یکی از ابتکارات ما این بود که در کنار حمایت کلی از محل های برگزاری این مراسم مدیریت اصلی اقدامات را به دست شهرداری هر منطقه‌ای که مراسم در آن منطقه برگزار می‌شود سپردیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ماه رمضان و به طور دقیق تر در روزهای پایانی ماه رمضان چند مراسم را پیش رو داشتیم که ملی و جهانی به شمار می‌رفتند که اولین آنها جمعه آخر ماه رمضان و روز قدس بود.

وی افزود برای روز قدس در مسیرهای ده گانه پیش بینی شده تلاش کردیم همه آنچه را که یک فرد روزه دار نیاز دارد تا در آرامش کامل در راهپیمایی شرکت کرده و سپس نماز روز جمعه خود را خوانده و به خانه اش بازگردد را مهیا کردیم.

عطایی گفت: شاهد این مدعا این است که ما حتی در برخی از محور ها که احساس کردیم که تعداد افراد عبوری از آن خیابان یا مسیر بیشتر است برای مقابله با گرما اقدام به استقرار دستگاه های مه پاش کردیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت بعد از پایان این مراسم تمرکز خود را بر روی مراسم روز 14 خرداد و رحلت حضرت امام خمینی (ره) معطوف کردیم تا این مراسم به بهترین شکل خود برگزار شود.

وی افزود: از آنجایی که این مراسم وجهه جهانی داشت تلاش کردیم تا همه اقدامات لازم را در عرصه 750 هکتاری حرم مطهر حضرت امام(ره) بیاندیشیم و امروز خوشحالیم که بگوییم با تجربه 30 ساله خودمان به‌گونه‌ای عمل کردیم که همه متولیان برگزاری این مراسم به عملکرد مناسب شهرداری تهران اذعان داشته و نمره قبولی به شهرداری دادند.

عطایی گفت: پس از مراسم 14 خرداد و پاکسازی کامل معابر و تخلیه شهروندان و هموطنان از حرم مطهر امام خمینی از حوالی ساعت 11 شب همه همکاران بنده به سمت مصلی تهران کوچ کردیم و کار در مصلی را آغاز کردیم هر چند که از چند ماه قبل در خصوص زیباسازی و آماده‌سازی مصلی تهران اقداماتی انجام داده بودیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در مصلی تهران جدای از اقداماتی که برای آماده سازی خود مصلی نظیر نظافت و بهسازی و ساخت و سازهای لازم در برخی از معابر انجام دادیم نسبت به استقرار ایستگاه های صلواتی مبادرت کردیم.

وی گفت: تلاش کردیم تا با به کارگیری همه توان شهرداری تهران اعم از مترو و اتوبوس رانی و تاکسی رانی کاری کنیم تا شهروندان در یک فضای آرام و به دور از دغدغه خود را به مصلی تهران رسانده و پس از برگزاری نماز باز هم بدون هیچ دغدغه بتوانند به منازل خود بازگردند.

عطایی خاطرنشان کرد: امروز با پایان مناسبت های مربوط به ماه رمضان به طور قطع می توانم این ادعا را داشته باشم که شهرداری تهران با بکارگیری همه توان خود توانسته صددرصد در انجام وظایف محوله و همچنین موفق بوده باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها