کد خبر: 309292
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۱۹:۰۶
| |

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی:

اطلاعات تماس گیرندگان به 123 محفوظ می‌ماند

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از اصول مددکاری اجتماعی اصل محرمانگی مشخصات تماس گیرندگان است که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی افشا نخواهد شد.

اطلاعات تماس گیرندگان به 123 محفوظ می‌ماند
کد خبر: 309292
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۱۹:۰۶

اعتمادآنلاین| رضا جعفری از مردم خواست خشونت های مربوط به کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری و معلول آزاری و همچنین موارد اقدام به خودکشی را با خط تلفنی 123 درمیان بگذارند و مطمئن باشند اسم و اطلاعات تماس آنها افشا نمی شود.


وی اضافه کرد: اورژانس اجتماعی یکی از خدمات پیشرو سازمان بهزیستی برای حمایت های روانی و اجتماعی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی مانند کودکان و زنان در معرض خشونت یا آزار دیده است. اورژانس اجتماعی همچنین برای موارد معلول آزاری و سالمند آزاری و اقدام کنندگان خودکشی است.


جعفری گفت: یکی از عوامل مهم حفاظتی، آگاهی گروه های هدف نسبت به منابع حمایتی از جمله خط تلفن 123 است، براین اساس بدیهی است هر اندازه که اطلاع رسانی در این حوزه بیشتر شود به همان نسبت، امکان شناسایی و مداخلات افزایش خواهد یافت.


رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: در این زمینه اقدامات خوبی مانند حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در مدارس و مهدهای کودک و معرفی مرکز، نحوه ارتباط با اورژانس اجتماعی، اقدامات پیشگیرانه و محافظتی در مقابل انواع خشونت ها در جریان است.


جعفری ادامه داد: هر چند که در این بخش نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغات وسیع تری هستیم که متاسفانه مستلزم هزینه های زیادی است که در این زمینه سازمان های متولی مانند شهرداری و صدا وسیما باید به کمک سازمان بهزیستی بیایند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها