کد خبر: 308825
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۵:۲۹:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از جزئیات پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی؛

صحنه جرم بازسازی شد/ نجفی به خانه میترا برگشت/ وکیل نجفی: قتل، غیرعمد بوده است/ ورود پلیس به ادعای یک سایت خبری

صحنه قتل «میترا استاد» امروز از سوی محمدعلی نجفی در محل حادثه بازسازی شد.

صحنه جرم بازسازی شد/ نجفی به خانه میترا برگشت/ وکیل نجفی: قتل، غیرعمد بوده است/ ورود پلیس به ادعای یک سایت خبری
کد خبر: 308825
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۵:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حوالی ساعت 14 امروز با دستور مقام قضایی محمدعلی نجفی که متهم به قتل میترا استاد، همسر دوم خود است برای بازسازی صحنه قتل به برج آرمیتا در شهرک غرب تهران آورده شد.


تیم هایی از پلیس آگاهی و دادسرا ، محمدعلی نجفی را همراهی می کردند، اما اجازه ورود خبرنگاران به این ساختمان داده نشد.
محمدعلی نجفی از پارکینگ این برج مسکونی برای بازسازی صحنه جرم وارد شد و حدد یک ساعت بعد نیز ازهمین محل خارج شد.


میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران بود که ظهر روز هفتم خرداد خبر قتلش در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت و ساعاتی بعد نیز نجفی به قتل وی اعتراف کرد.

وکیل نجفی: قتل، غیرعمد بوده است

وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر جوانش در بازداشت به سر می‌برد، می‌گوید موکلش در قتل میترا استاد «سوءنیت» نداشته و ابراز امیدواری می‌کند که این جنایت، «غیرعمد» محسوب شود.

لاله عقبایی گفت: مسئله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سوءنیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند. پس از ارتکاب قتل نیز خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کرده‌اند. همه این رفتارها نشانگر حسن نیت ایشان است. البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است، روز گذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است. امیدواریم با بررسی اظهارات محمدعلی نجفی، نتیجه‌گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد زیرا محمدعلی نجفی قصد قتل نداشت و میترا استاد، غیرعمد کشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا تا این لحظه گفت‌وگویی از سوی خانواده آقای نجفی با اولیای دم میترا استاد صورت گرفته است یا خیر؟»، اظهار کرد: وقوع این اتفاق بسیار تلخ است و برای خانواده «استاد» به حتم از دست دادن عزیزشان دردناک و غم‌انگیز است. لذا هنوز اقدامی در خصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است ولی قطعاً تلاش برای دریافت بخشش و گذشت صورت خواهد گرفت.

ورود پلیس به ادعای یک سایت خبری در مورد مصاحبه با مقتول

همزمان با اعلام خبر قتل میترا استاد خبری در فضای مجازی دست به دست شد که از قرار مصاحبه یکی از سایت‌های خبری با مقتول در روز قتل حکایت داشت، موضوعی که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از ورود پلیس به این مساله خبر داده است.

سردار علیرضا لطفی در مورد ادعای مطرح شده از سوی خبرنگار یکی از سایت‌های خبری در مورد قرار مصاحبه با میترا استاد در روز قتلش و ارتباط آن با جنایت رخ داده گفت: صددرصد پلیس به این موضوع وارد خواهد شد و ما حتماً با هماهنگی مقام قضائی از آن سایت خبری بابت ادعایی که مطرح کرده است، سوال می‌پرسیم و این مساله را بررسی خواهیم کرد.

لطفی درباره اخبار ضدو نقیض و بعضاً کذبی که از سوی برخی از رسانه‌ها در مورد محمدعلی نجفی و میترا استاد مطرح می‌شود نیز به ایسنا گفت: شهروندان باید بدانند که اخبار صحیح در این مورد از سوی پلیس و دستگاه قضائی منتشر می‌شود بنابراین به اخبار بعضاً کذبی که به نقل از منابع آگاه طرح شده یا واقعیت ندارد، توجه نکنند. قطعاً اگر مواردی هم باشد که منجر به انتشار شایعات شود پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها